زندگی در پیش رو

فتادم به راهی که پایان ندارد

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

 اولین واکنشم در برابرش، یک پیاده روی طولانی بود. خیلی طولانی. از تمام کوچه ها و خیابان های خلوت. خیابان هایی که امن و امان بودند و سوت و کور از حضور آدم ها. نه مثل آدم های سرگشته آروم راه می رفتم و نه بغض و اشکی بود. اتفاقا انگار که دنبالم کرده باشند، سریع راه می رفتم. اونقدر سریع که شاید فاصله ای تا دویدن نبود. هندزفری توی گوش هایم بود و هرازگاهی آهنگ ها رو عوض می کردم. با خودم تکرار می کردم من پای قرارم هستم. تسلیمم. نه گله ای دارم و نه شکایتی. یک لحظه شک ندارم نسبت به اینکه بهترینی بوده که باید برایم اتفاق می افتاده. حتی حوصله یاد اوردن یکسری اتفاقات رو هم ندارم. حوصله ی نشدن هایی که قبل ها اتفاق افتاده و اذیتم کرده بودند. رو کردم بهشان و گفتم به چه دردم می خورید؟ جز بی رحمی چی دارید؟ جز اذیت و آزار چی دارید؟ تجربه؟ ولم کنید با این اسمی که روی خودتون گذاشتین و به خودتون اجازه می دین با این بهانه وارد ذهنم بشین و تصویرهایم رو خراب کنید. دیگه حوصله ی شما رو هم ندارم تا دورم کنید از خیلی چیزها و بعد، بغض های الکی و مسخره ی هزاربار تکرار شده ام در برابرتون دوباره روی صحنه بیان. من از این بازی و تکرار خسته شدم که به وقت نشدن ها، سوء استفاده می کنید تا بچپید توی مغزم. خداحافظ. تمام شدید و همه درسی که باید ازتون می گرفتم، گرفتم و کاری باهاتون ندارم.

فعلا حضورم خیلی مهم تره تا نبودنم. اوکی. گرفتم خدا. هستم و ادامه می دم تا اونجا که بتونم. 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۰
  • ۳۴۹ نمایش
  • ریحانه

نظرات (۴)

ریحانه...
حیات طیبه، بهار باغچه‌ی دل چرا این همه دیر کرده...
پاسخ:
مهدیه، چندبار نوشتم. کوتاه، بلند، باهزاربار فکر کردن راجب صحیح و غلط بودنشون. اما، حتمن چیزی بوده که باید هی ناخواسته و از روی اشتباه پاک می شدن. 
پس، می ذارم برای یه روزی که امیدوارم جلوتر رفته باشم، و بیشتر یادگرفته باشم.
موندن؟! عاشقی در منفعل ترین حالتش به شدت پویاست... کرمو... کرم داره... کرررررم.... 
:))))
پاسخ:
خانوم سوءتفاهم نشه،اون موندن نه، این موندن. موندن تو تهرووون :) ناسلامتی پستم در رابطه با ناقبولی تو کنکور بودا 
به من درس عشق می‌دی؟حالا اومدی ما رو اصلاحمون کنی؟ :)))))

میفرمایند: برای عاشقی دیره ولی باز دست تقدیره...
بله خانوم.
پاسخ:
نمی دونستم کی فرموده. وقتی فهمیدم یاد فرموده ی دیگریش افتادم که می گفت: کسی که مرد این راهه کسی غیر از تو و من نیست.

دست تقدیر که چه عرض کنم. دست دله. می ترسم با موندنم دست به یکی کنه ;)
شما خانوم حضورتون همیشه مهمه.دمت گرم شاتوت باشی.دوست دارم اینجا رو.
پاسخ:
عزیزم، ممنون بابت قوت قلب:)
خوشحال می شم که می شنوم دوست داری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی