زندگی در پیش رو

من، گنگ خواب دیده و ...

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

گیجم. گیج. در برابر همه راه هایی که این روزها جلو روی خودم گذاشته ام تا ادامه بدم. تا چطور ادامه بدم. توی همین سر و صداها و شلوغی ها و متمرکز نبودن ها باید تصمیم بگیرم. بین همین موجای دریا که هی می برنم پایین و بالا این روزا.

به یه راه بلد نیاز دارم که دستمو بگیره و بگه بیرون بیا از این گنگی و این، راه تو. برو خدا پشت و پناهت. خودشم پشت خط وایسه و نگام کنه. حواسش بهم باشه و گاهی با یه اشاره، حواسِ پرتم رو بیاره سر جاش. اما، کو بزرگتر راه بلد؟ عالمم که تمام کر. 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۲۹۰ نمایش
  • ریحانه

نظرات (۲)

راه بلد هرکسی دلشه دیگه
پاسخ:
درسته ولی دلم یکم سرگردونه این روزا. نشونم نمی ده. منم درست حسابی نمی رم سروقتش سنگامونو باهم وا بکنیم که آقای دل! من الان اینم و اینم و اینم و شما خودت ما رو ببر تو راهی که باید. 
نگرد نیست، اونی که می خوای راه رو نشونت بده هیچکس نیست جز خودت
پاسخ:
همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی